Доброто качество на смазочните материали и автокозметика не са нещо, което се отбелязва на дневен ред от шофьорите, особено ако продуктът е наистина качествен. Те не се виждат на външен вид, те се усещат. Работата им е да предоставят възможно най-оптималното представяне на автомобила, за да се фокусирът шофьора върху пътя. И понеже действат невидимо, силно необходимо е визуалното напомняне, което се осигурява най-вече чрез спонсорства.

Moto GP

От 2015г. LIQUI MOLY е официален доставчик на смазочни материали за най-успешната серия състезания с мотоциклети в света – Moto GP.

Всички отбори от класовете Moto 2 и Моto 3 използват MOTORBIKE 4T SYNTH 5W-40 RACE. Това е напълно синтетично, високопроизводително моторно масло. Осигурява защита на двигателя, независимо от условията.

Освен публичност в над 200 страни с над 280млн. зрители, LIQUI MOLY си осигури и правата за име за Гран При на Арагон, под името Gran Premio LIQUI MOLY de Teruel.

TCR

Liqui Moly обяви, че става официален спонсор на TCR UK Championship до 2024г. включително. Очаква се засилване на присъствието на марката моторни масла в Обединеното кралство и да се отворят врати към нови връзки с процъфтяващата категория туристически автомобили. Съвсем логично и навреме, тъй като TCR UK нараства по размер и популярност все повече. Успоредно с асоцияцията, расте и популяризацията на LIQUI MOLY.

Фактор на тази нова асоциация ще накара Maximum Motorsport - който притежава и популяризира шампионатите TCR UK и Milltek Sport Civic Cup и е официален дистрибутор на CUPRA Sport и Audi Sport Customer Racing в Обединеното кралство - да стане търговец на LIQUI MOLY.

В серията TCR Australia пък Уил Браун ще пилотира кола #999, чиито шаси са в логото на LIQUI MOLY в класическото синьо, бяло и червено. С Браун се отбелязва първата поява на LIQUI MOLY при TCR Australia.

Intact GP

LIQUI MOLY е основен спонсор на отбора LIQUI MOLY Intact GP – този съюз е удължен предсрочно до 2027г. включително. Отборът пътува и присъства по медиите из цял свят като представител на марката.

Пау Сераканта, управляващ директор на Dorna Sports, добавя: „Радваме се, че LIQUI MOLY ще бъде ексклузивен доставчик на смазочни материали за класовете Moto2 и Moto3 за още три години. Това е важна част от невероятния успех и на двата шампионата. И е страхотно, че марката LIQUI MOLY ще продължи да се вижда по пистите през следващите години.” Инвестиция, която според Петер Бауман, маркетинг директор на се изплаща напълно. „Присъствието на зрителите е невероятно, както на пистата, така и в предаванията. Това гарантира, че MotoGP има важен принос за това нашата марка да стане по-известна в целия свят.”

Formula 1

През 2019г. LIQUI MOLY се появява на пистата в Бахрейн за пръв път като главен спонсор на Formula 1. Това е първото официално състезание, с което LIQUI MOLY спечелва такава публичност, след асоциацията на компанията с отбора Jordan през 2000г. Тази съвместна работа коства на LIQUI MOLY няколко милиона, инвестирани в значително мащабна изява – Formula 1 има над един милиард зрители по света. Постерите на марката смазочни материали ще бъдат на показ в 11 състезания, в повечето случаи – това е половината на общия брой.

Сезонът не свършва зимата

LIQUI MOLY е синоним на моторните спортове, но през зимата гостува и на някои други състезания. Във Франция бе обявено собствено дъщерно дружество, в Италия това бе предприето година по-рано. “Северноамериканският пазар се обслужва от състезания в Лейк Луиз, Канада. Американското дъщерно дружество, което също отговаря за бизнеса в Канада, се развива прекрасно и има потенциал да изпревари Русия като най-големия експортен пазар. В Скандинавия базираната в Улм компания също отдавна е на път към успеха. „Дания, Норвегия, Финландия и Швеция са изключително ентусиазирани от зимните спортове. Срещаме този интерес със състезания по слалом и ски скокове във Финландия“, казва Ернст Прост.

Chicago Bulls

Чикаго Булс имат сред най-голямата фенска общност сред всички американски спортни отбори. Близо 175 млн. фенове, които следят мачове и дейности в социалните медии са идеалната публика за LIQUI MOLY. Рекламната зона се намира непосредствено под баскетболния кош, логото е невъзможно за изпускане.

„Доволни сме, че намерихме мощен партньор в LIQUI MOLY. Премиум марка, която споделя глобално излъчване и непрекъснат стремеж към качество и най-висока производителност – това е много добър мач за нас.“, казва Матю Коби, вицепрезидент по бизнес стратегии и анализи в Chicago Bulls.

Растежът не спира

LIQUI MOLY продължава да разширява мрежата си от партньорства, както в Европа, така и САЩ и Канада. Връзката между логото на компанията и ски спортовете е изключително силна, благодарение на дългогодишното им сътрудничество, което довежда до все по-голямо покритие. Благодарение на висококачествените си продукти, се позиционират успешно при големите състезания като Moro2, Moto3, MotoGP и Formula 1.