LIQUI MOLY остава спонсор на Formula 1® за пета поредна година.
LIQUI MOLY остава спонсор на Formula 1® за пета поредна година.
Формула 1: LIQUI MOLY остава спонсор на Formula 1® за пета поредна година.
Германският производител на моторни масла подписва едногодишен договор със състезателните серии. Това означава, че компанията ще спонсорира Formula 1® за пета поредна година.
С новия договор LIQUI MOLY ще бъде „Официален партньор“ на Формула 1 за сезон 2023. Билборд пана край пистата, както и физически, така и виртуални, носещи марката на немския производител на масла и добавки, ще бъдат изложени по целия свят на 18 от 23 състезания тази година. „Формула 1 е върхът на моторните спортове като имиджд, международно покритие и достигане до много публики“, коментира Гюнтер Хиермайер като управляващ директор на LIQUI MOLY.
LIQUI MOLY е „Официален спонсор“ в световно популярните състезателни серии от 2019 г. насам. За сезон 2023 г. това ще бъде надградено до „Официален партньор“.
Управляващият директор на LIQUI MOLY Гюнтер Хиермайер подчертава с гордост: „Формула 1 направинаистина международен и разнообразен състезателен календар. Стратегията на сериите съвпада с нашата повече от всякога: Глобална премиум марка – статус, качество, перфекционизъм- това ни свързва с Формула 1 и ни кара да се отличаваме от конкурентите“.
„Върхът“ е всичко друго, но не и неизследвана територия за производителя на масла и добавки. Компанията с дългогодишна традиция вече е рекламирала върху задното крило на автомобили Mercedes-Sauber преди около тридесет години. През 2002 г. базираната в Улм компания се присъединява към отбора Jordan-Honda като спонсор.
Питър Бауман, маркетинг директор в LIQUI MOLY, коментира подписването на договора в Бахрейн, като каза: „В допълнение към съвпадащите философии на марката, огромното медийно ехо, което генерира Формула 1, е от решаващо значение за това сътрудничество. Милиарди импресии в сайтовете на социалните медии, уебсайтове, във видеоигри и документални филми, като „Drive to Survive" в Netflix, създават комбинация от автентично рекламно въздействие и разказват истории за виртуозите на моторните спортове по целия свят. ”
„В началото на новия сезон се радваме, че LIQUI MOLY ще засили ангажимента си към Формула 1. Използването на възможности за дигитална реклама демонстрира волята на двете дългогодишни марки за иновации, тъй като доближаваме феновете до най-великия състезателен спектакъл на планетата в повече състезателни уикенди от всякога.“, коментира Брандън Сноу, управляващ търговски директор във Формула 1, при подписването на договора в Бахрейн.
Формула 1 е най-голямото, но не единственото спонсорство на LIQUI MOLY в световен мащаб. Марката рекламира в MotoGP, работи като ексклузивен партньор за смазочни материали на Световния шампионат по мотокрос , подкрепя Световния шампионат по хандбал през януари и много зимни спортни събития.
Снимка: Най-голямото спонсорство на LIQUI MOLY: Маркетинг директор Питър Бауман и управляващ търговски директор на Формула 1 Брандън Сноу се срещат на първото състезание от Формула 1 за сезона в Бахрейн
За марката LIQUI MOLY
Около 4000 артикула предлага LIQUI MOLY на глобалния пазар. Уникално широка гама от автомобилни продукти: моторни масла и добавки, греси и пасти, спрейове и грижи за автомобили, лепила и уплътнители. Основана през 1957 г., LIQUI MOLY разработва и произвежда изключително в Германия. Там марката е многократно избиран за най-добра марка моторно масло. Компанията продава продуктите си в повече от 150 държави и генерира 800 милиона евро продажби през 2022 г.